hippietyra

Direktlänk till inlägg 25 april 2015

Tävling imorgon.

Av Tyra Kempe - 25 april 2015 20:13

Hej! Jag har varit usel på att blogga jag vet. Har inte varit i stallet på 2 dar och nu så är det tävling imorgon på hanningebyggden och jag ör supertaggad på det.
Idag så red jag igenom mina dressyr program till Km för mamma, ibörjan gick det inte alls bra och jag och mamma blev lite osams. MEN vi pratade igenom det och jag tog mig samman och lyssnade på vad hon sa. På slutet gick det superbra och han var riktigt fin. Nästa vecka så är det jag Km dressyr och jag hoppas på att fler anmäler sig och börjar förstå att dressyr är super kul! Det finns inget bättre enligt mig:). Hippie går riktigt fint nu och det känns verkligen som en belöning efter som mamma och jag kämpat igenom hösten men en massa träningar så detta är verkligen kul! Mer om tävlingen kommer imorgon och hoppas att alla ni har en bra helg.
Lilla Vilja kom igår och det är full rulle just nu, hon är helt underbar och passar verkligen vår familj så det är kul.
Vi hörs!:)<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tyra Kempe - 23 augusti 2015 11:28

Hej! Jag har inte bloggat på jätte jätte länge och det beror mest på att de var mycket i skolan innan sommaren och sedan hade inte jag Hippie i sommar. Det är ju ändå min blogg där jag skriver av mig lite ibland och inte bryr mig ett dugg om hur mån...

Av Tyra Kempe - 3 maj 2015 20:08

idag så var det då Dressyr KM. Lc:1 gick superbra på 65% och en förstplacering vilket jag är jätteglad för! Det kändes så bra. I andra klassen så glömde jag en sak i början så det blev -2 och jag blev väldigt ledsen för att jag glömde bort programmet...

Av Tyra Kempe - 27 april 2015 21:54


Hej! Igår så tävlade jag på Hippie och det gick helt okey. Det började med att jag red fram och det kändes väldigt segt, jag fick Inte till språngens avstånd på framhoppningen och då tänkte jag att han var seg. Men jag kom in på banan och märkte att...

Av Tyra Kempe - 21 april 2015 22:24

Hej! Idag så var det ett superfint väder och jag bestämde mig för att dra ut i skogen och klättrar lite. Det fick superbra och jag avslutade med att jogga lite i ridhuset. Igår så red jag bara igenom honom i dressyren och han gick helt okey, lite se...

Av Tyra Kempe - 19 april 2015 21:40

Hej! Igår så blev det en tidig uppgång för att komma iväg till Sollentuna på en Clear Round och en vanlig LD+5. Det var en mysig tävlingsplats med trevlig personal och dagen bjöd också på sol. I clear Rounden (80 cm) så hade jag kollat på några...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards