hippietyra

Direktlänk till inlägg 8 april 2015

Hoppträning för Rebecka.

Av Tyra Kempe - 8 april 2015 20:48

Hej! Idag så red jag för Rebecka och vi körde lite hoppning.
I början var han väldigt pigg och han fick galoppera av sig lite innan han skulle jobba. Träningen gick superbra och det kändes som om vi flög fram över hinderna. Vi körde en kombination och en stor oxer och ett liten sockerbit. Det kändes som om jag verkligen fick igenom honom och han gick mjukt och fint på slutet. Rebecka filmade också och hon gav mig mycket bra tips och jag skulle vilja hoppa/träna för henne regelbundet. Jag kan verkligen rekommendera henne!
Imorgon så rider Nora så då blir det bara att slappa hela dagen Hahah. Men på fredag tror jag min kompis Elsa kommer ut och ska ta lite bilder så det blir kul!:) Vi hörs!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tyra Kempe - 23 augusti 2015 11:28

Hej! Jag har inte bloggat på jätte jätte länge och det beror mest på att de var mycket i skolan innan sommaren och sedan hade inte jag Hippie i sommar. Det är ju ändå min blogg där jag skriver av mig lite ibland och inte bryr mig ett dugg om hur mån...

Av Tyra Kempe - 3 maj 2015 20:08

idag så var det då Dressyr KM. Lc:1 gick superbra på 65% och en förstplacering vilket jag är jätteglad för! Det kändes så bra. I andra klassen så glömde jag en sak i början så det blev -2 och jag blev väldigt ledsen för att jag glömde bort programmet...

Av Tyra Kempe - 27 april 2015 21:54


Hej! Igår så tävlade jag på Hippie och det gick helt okey. Det började med att jag red fram och det kändes väldigt segt, jag fick Inte till språngens avstånd på framhoppningen och då tänkte jag att han var seg. Men jag kom in på banan och märkte att...

Av Tyra Kempe - 25 april 2015 20:13

Hej! Jag har varit usel på att blogga jag vet. Har inte varit i stallet på 2 dar och nu så är det tävling imorgon på hanningebyggden och jag ör supertaggad på det. Idag så red jag igenom mina dressyr program till Km för mamma, ibörjan gick det inte ...

Av Tyra Kempe - 21 april 2015 22:24

Hej! Idag så var det ett superfint väder och jag bestämde mig för att dra ut i skogen och klättrar lite. Det fick superbra och jag avslutade med att jogga lite i ridhuset. Igår så red jag bara igenom honom i dressyren och han gick helt okey, lite se...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards